[O1] 1.9 TDI ASV więcej mocy!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Markotov
    Classic
    • 2009
    • 10

    #26
    Zamieszczone przez _tm_

    Zamieszczone przez Markotov
    Przy 288mm muszę zmieniać zaciski i zwrotnice czy zmieści się w standardzie?
    Musisz zmieniać, więc nie opłaca się zmieniać na 288 tylko lepiej od razu na 312.
    Ok, a czy zmiana rozstawu śrub wchodzi w grę? Bo tak za każdym razem będę musiał zmieniać na EBC, a nie bardzo mi się uśmiecha szczerze mówiąc. A może są jakieś większe niż 312mm z rozstawem 5x100?

    EDIT:
    Zmiana rozstawu = zmiana piast i kół :P na razie nie przewiduję
    Czyli trzeba znaleźć zestaw zamienny z RSa I i wsadzić u mnie. Znalazłem z II, ale raczej się nie będę pchał, bo jeszcze by coś nie pasowało :/

    Komentarz

    • Walus
      Ambiente
      • 2009
      • 172

      #27
      może lepiej zastanow się nad wiekszymi heblami. jak tak bardzo chcesz dużej mocy.

      VW Golf R32 | Audi TT 3.2 Quattro przód: 334mm x 32mm wentylowane

      lub

      Seat Leon Cupra R Przód: 323mm x 28mm wentylowane

      nie pakuj się w 288 jak masz chęci na duże moce.

      pasują do octavi bez bólu ale ale fele trzeba już 17 cali. na zime i zapas czy to jest sens?

      312 to sa najlepsze jeśli porownasz cene i wydajność

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        Tylko ze te 312mm ktora wystarczaja w Octavii o mocy 220KM wchodza w felgi 16" A te wieksze to minimum 17-18" a to w OI nie jest potem takie latwe, szczegolnie 18" zima :idea:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Zoltar
          Rider
          • 2005
          • 722

          #29
          Ładując 15 tysięcy w przeróbki, które nigdy nie zrobią z Octavii rakiety, lepiej kupić sobie seryjne S3 i mieć 2 auta

          Ps.
          Nie bijcie
          www.soft-car.pl
          www.chiptuning-gdansk.pl


          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
          - Wyłączanie DPF
          - Hamownia Obciążeniowa

          Komentarz

          • Walus
            Ambiente
            • 2009
            • 172

            #30
            zawsze wszystko można to lepiej wsadzić r32 zaturbić i masz samolot?600-700KM i na 4 łapy. frajda z wyprzedzanie innych samochodów wartych kupe siana............

            35tys około. taki swapik + średniej klasy zaturbienie i około 450KM bez zakówania.

            odnośnie 312 tak trzeba 16 cali zasadzić i to nie w kazdej feldze wejdzie.

            cupra 17 cali

            a r32 18cali

            gość sie pytał czy jest coś innego wiekszego wiec mu dopisąlem.

            doczytaj.

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #31
              Zamieszczone przez Walus
              zawsze wszystko można to lepiej wsadzić r32 zaturbić i masz samolot?600-700KM i na 4 łapy. frajda z wyprzedzanie innych samochodów wartych kupe siana............

              35tys około. taki swapik + średniej klasy zaturbienie i około 450KM bez zakówania.

              odnośnie 312 tak trzeba 16 cali zasadzić i to nie w kazdej feldze wejdzie.

              cupra 17 cali

              a r32 18cali

              gość sie pytał czy jest coś innego wiekszego wiec mu dopisąlem.

              doczytaj.
              masz racje około 30-35 tys kosztuje uturbienie R32 i wszystkie potrzebne graty aby uzyskac około 450KM, frajda z jazdy musi byc niesamowita
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              Pracuję...